Contractenrecht advocaat groningen

//Contractenrecht advocaat groningen
Contractenrecht advocaat groningen 2018-09-10T15:03:57+00:00

Zoekt u een contractenrecht advocaat in Groningen?

Of u nu ondernemer bent of particulier, iedereen sluit voortdurend contracten. Hierbij krijgt u automatisch te maken met contractenrecht. Helaas blijkt dat het niet altijd gaat zoals contractueel is afgesproken, bedoeld of gehoopt. Het kan zijn dat een partij zijn verplichtingen niet nakomt of er ontstaat onduidelijkheid over gemaakte afspraken. Mogelijk heeft u schade geleden en wilt u aanspraak maken op een schadevergoeding. Noordhof Advocatuur kan u adviseren op het gebied van contractenrecht. Wij zijn advocaten gevestigd in Groningen en bieden zowel persoonlijke begeleiding als advies op het rechtsgebied contractenrecht.

Daarnaast kan Noordhof Advocatuur u helpen bij het opstellen van een overeenkomst of algemene voorwaarden. Alle afspraken en voorbehouden worden hierin op uw verzoek opgenomen. Naast het opstellen van een contract kunt u ook denken aan de ontbinding van een contract of (koop)overeenkomst. Stel dat u een auto heeft gekocht en u bent ontevreden over uw aankoop omdat de auto niet conform uw verwachtingen is. Noordhof Advocatuur helpt u bij het realiseren van een passende oplossing.

Noordhof Advocatuur ondersteunt bij het:

• Ontbinden van een koop/lease overeenkomst
  • Ingebreke stellen van de wederpartij als de overeenkomst niet wordt nagekomen
  • Opstellen van een overeenkomst of van algemene voorwaarden
  • Het realiseren van schadevergoeding

Enkele vragen die wij onlangs hebben beantwoord voor onze cliënten

• Wat kan ik doen als het contract dat ik heb gesloten onder valse voorwendselen tot stand is gekomen?
  • Wat kan ik doen als de algemene voorwaarden onredelijk zijn?
  • Wat moet ik doen als de wederpartij zijn afspraken niet nakomt?
  • Is de wederpartij gebonden aan de overeenkomst als hij dat per e-mail aangeeft?

Zoekt u een contractenrecht advocaat in Groningen?

Neem vrijblijvend contact met ons op via telefoonnummer 050 500 5000. U kunt ook een mail sturen naar: info@noordhofadvocatuur.nl of een Whatsapp naar nummer 06 55 358 778.

Bereikbaar via mobiel & WhatsApp.